Płatki owsiane nie tylko dla dzieci

Płatki owsiane są smaczne Można z nich zrobić pyszne śniadanie dodając kefir, rodzynki i suszone owoce. To znakomite oraz bardzo sycące śniadanie. Nadaje się także na kolację. Doskonale zastępuje tuczące oraz niezdrowe kanapki. Można także przyrządzić owsiankę na wodzie. Warto jeść płatki owsiane, bo mają wiele witamin i minerałów, zawierają także błonnik, dzięki czemu trawienie jest o wiele lepsze. Sto gramów płatków owsianych zawiera 378 kalorii, 63 gramy węglowodanów, 7 gramów tłuszczów, 12 gramów białka. Są zdrowe, smaczne i godne polecenia. Dostępne są w każdym sklepie spożywczym. Ich wartość jest nie do przecenienia. Najlepiej kupować zwykłe płatki owsiane i gotować je przez dziesięć minut na wodzie lub na mleku. Słodkie płatki mają w sobie wiele niepożądanych substancji, co bynajmniej nie jest godne polecenia. Smakowite płatki owsiane mogą być przyrządzone z dodatkiem tartego jabłka, mrożonych owoców, cukru lub miodu. Z miodem są o wiele smaczniejsze. Można także sięgać po płatki owsiane błyskawiczne. Pyszne są także owsianki z jabłkami, cukrem brązowym i cynamonem czy owsianka z żurawiną i kawałkami migdałów. Dzieciaki lubią owsiankę z masłem orzechowym i kawałkami bananów. Owsianka z mlekiem i truskawkami smakuje dzieciakom. Pyszna jest owsianka z winogronami i kawałkami bananów oraz orzechami. Oczywiście dodatki powinny być drobno posiekane, aby owsianka była smaczniejsza.

Podsumowując, owsianka to wymarzone śniadanie, deser lub kolacja. Na drugie śniadanie także się nadaje.

Dieta Zdrowie

Nowy komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poprzednie
Rower miejski damski – to prawdziwy hit sezonu
Next reading
Olej z awokado